środa, 25 stycznia 2017

FERIE - DZIEŃ DWUNASTY

Dzisiaj dziewczynki postanowiły wykonać prace plastyczne. Majeczka dostała na urodziny pudełko, w którym znajdowało się 6 plastikowych buteleczek oraz woreczki z kolorowym piaskiem.


Cała zabawa polegała na tym, żeby uzupełnić buteleczki piaskiem w dowolny sposób, tak aby uzyskać kolorowe ozdoby.




Zabawa fajna, 


kojarzyła się nam z Egiptem, bo to własnie tam takie buteleczki są sprzedawane. 


Przeważnie w środku Egipcjanie usypują jakiś motyw pustynny, morski albo np. wielbłąda, a na górze napis np.Hurghada.
No cóż, u nas napisów nie było, ale wzory też wyszły kolorowe i ciekawe.


7 komentarzy:

  1. no fakt że zabawa przednia a i skojarzenie jednoznaczne.trochę brakuje do kunsztu egipskiego ale kolorystycznie piękne a trening czyni mistrzem tak jak w akrobatce.a co z czytaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka prosta zabawa, a taka wciągająca.
    Ps. Ależ one urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie myślałam,że tak się mogą udać prace plastyczne-ale w rękach moich słodziaczków wszystko jest możliwe.Ukłony dla artystek










    Nigdy nie myślałam,że to tak może się udać ale w rękach moich artystek wszystko jest możliwe.BRAWO!!!


    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne rzeczy wyczarowały Twooje pociechy :)
    No u mnie w Małopolsce ferie od jutra tak oficjalnie się zaczynaja ;) ale mi z ferii nici...Tak to jest jak się pracuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, jestem pod wrażeniem, efekt prac niesamowity :D

    OdpowiedzUsuń